25 Ekim 2010 Pazartesi

Karmakarışık 1.1

Konuşmam arkandan
Korkarım, rüzgar alır getirir sesimi sana
Korkarım her köşe başında seni görmekten
Yalnız yürüyemem yollarda...

"Çok durma yağmur altında, çekersin!" dedim
                                                      sözümü dinlemedin.

Aklım karışan saçlarında
Islanma yağmurlarda...
Gözyaşlarım yağmura karışır
Saçların karışık, aklım karışık,
                                 Ben karmakarışığım...

Bütün devrik cümleleri armağan etmek isterim sana
Farklı zamanlarda çekimli, binlerce...
Seviyorum seni, istemedin beni.
Ağlamam acılarına, akarsın gözlerimden.
Gidişin bitiş olur...

Bir rüyaydın
Yolun sonuna vardın
Dönüp ardına baktın.
İstemediğin kadar sevdim seni, bıktın
Bütün yolların bana çıkıyordu oysa,
Ama sen
             yoldan çıktın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder