6 Kasım 2010 Cumartesi

Karmakarışık 1.5

Güneş de severdi seni,
Karanlıkta bile bulur, aydınlatırdı
Vurduğu her cisme gölgeni bırakırdı
Yağmurlar yağardı hep sende
Çünkü sevmezdin aydınlığı
Bundandır güneşin hala süren dargınlığı...

Bir yıl geçmişti...
Yine aynı yerdeydik, umrumda değildin :)
Çok severdin sen beni
Hiçbir şeye kırılmamamdı nedeni
Ama kırgınım sana şimdi
Parçalarım karışmış
Saçların karmakarışık...

Bir gün bir şiir geçti elime
Orada anlatılan gibi bir olmalıydı hayatımda
Seni farkettim
Notaların çaresizdi, ritimsizdi müziğin
Sabaha karşı benim için uyanabilirdin
Ama "Sen Benim Hiçbir Şeyim-DİN-"
Ve sustun bir gün...
Nedeni, beni buna layık görmemen gibi bir şeydi...
Bilmiyordun ki seni sevdiğimi...
Bu suskunluk bana layık değildi

Öyle gibi görünse de, şimdi her şey yolunda değil
Çünkü artık sevildiğini biliyorsun
Gece olmuş, ay çıkmış
Sense hala güneşin izini sürüyorsun...

Günler karışmış
Saçların karmakarışık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder