3 Kasım 2010 Çarşamba

Karmakarışık 1.4

Gereksiz bir ayrıntıyım hayatında
Olmasam da farketmez...
Ama içimdesin işte
İçimdesin, karmakarışık.

Seni sevmesem eminim nefret ederdim
Bir günahsın işlemeyenin ayıpladığı
Gece saaat başı sayıkladığım
         Karışmışsın rüyalarıma
Ama bir düş olamayacak kadar felaket,
           kabus olamayacak kadar güzelsin

Karmakarışıksın:
                 Gerçekle hayal karışmış
Saçların karmakarışık

Yağmurlar yeni başlamıştı,
Bir sonbahar günü tanıdım seni
                            ekim biterken
O zaman karışamayacak kadar kısaydı saçların
Ve aklım sende değildi ki karışsın...
Hayatında biri vardı,
               içten içe kıskanırdım seni
Bilmesen de bir gün bu kadar sevileceğini
Saçların düzgündü.
Bir ilgisi yok senle ama, karmakarışıktı hayatım...

Senden bir haberdi üzüntülerim
Edebiyat parçaladığım satırlarda yoktun
İçimde sökün etmemiştin daha
Damağımda vanilya tadı bırakmazdın
Çünkü kokunu bilmezdim henüz

Şimdi üçümüz de üzgünüz...
Bir olamadık biz, iki de değiliz
Sen, ben ve gölgemiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder