17 Aralık 2010 Cuma

VERDİĞİMİZ RAHATSIZLIKTAN DOLAYI ÖZÜR DİLEYECEKTİK AMA ALIŞTINIZ ARTIK

 Tren, gittiği yöne gider

Aşkımız İzmir Metrosu'na döndü
Her yer delik deşik
       ama bir sonuç yok

Yollar kapalı, trafik tıkalı
Çok oldu bu düzenden bıkalı
Bakıyorum ne oluyorsun ne olduruyorsun
Rahat edemedik yola çıktık çıkalı

Duygularım, heyecanım hiç değişmedi, merak etme
Kaldırımlar gibi yenilenmiyor her hafta baştan başa
Mümkün değil artık basmak, daha önce yürüdüğün taşa

Gece daha çok seviyorsun beni
Karanlıkta yanıltıyor seni ışıklarım
Çok bakımlı, çok güzelmişim gibi

Oysaki
Gecekondularım var benim,
                estetiğim bozuk
Gündüz gözüyle baktığında
Engebelidir yüzüm
 ve bulamadın hâlâ buna bir çözüm

Hem beni kültürel ve sanatsal etkinliklerden de mahrum bırakıyorsun
Eğlenmek yetmez bana
Aramızda öyle çok fark var ki
Sen Konak'san, ben Bornova Belediyesi'yim
Bu şehirdeki en kaliteli etkinliklerin merkeziyim

Sana gelmek...
5 dk'lık yol..

Nedense 1 saatte zor geliyorum
Aşk böyle bir şey işte
Senin için o yollara katlanıyorum

Hatta yağmur yağdı mı
Sellere direniyorum
Altyapı problemini görmezden geliyorum

Aşka bak yahu
Seni terk etmediğime şükret
Kolay mı zannediyorsun çimlerde içmek

ve tuvalete gidememek????



Devam edersem saymaya yanlışlarını, sabaha kadar gidebilirim
Dost acı söyler imiş
Verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim

MG

İzmir'e yazılmış bir şiir. Son günlerdeki halinin özeti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder